Intervju med Lo med OK!

Intervju med Lo

Under nästan fem år, Lauren "Lo" Bosworth och BFF Lauren Conrad har partied genom vardagsrum i hela landet på MTV's Laguna Beach och nu
senast The Hills. Men stora förändringar håller på att hända: LC lämnar i slutet av denna säsong, och Kristin Cavallari, flickornas tidigare Laguna Beach co-star och LC's vän-fiende, är att gå med i inspelningarna.

Den 22-årige UCLA grad utsläpp till OK! om hur hon ska spendera sin SoCal sommaren - Bosworth kick off  genom att vara värd för MTV Movie Awards preshow med Hills co-star Stephanie Pratt och Frankie Delgado den 31 maj - och hur hon verkligen känner för, ja, allt.


Låt oss få rätt till det. Lauren lämnar programmet.
Det skrämmer mig. Vi är verkligen bästa vänner. Vi har gjort showen så länge att vi vet ins och outs - vi vet när vi är roligt.

Kommer showen att avslutas när hon avgår?

Jag vet inte svaret på det. Vi gör de närmaste episoder som en del av säsong fem, inte en ny säsong.

 Men din pojkvän Christian kommer han vara med?
Jag har en annan pojkvän nu [skratt]! Jag hålla det åtskilda. Min nya pojkvän är väldigt glad, men jag kan inte ta med honom i detta.


Vad tycker du om Kristin gå med i rollistan The Hills?
I'm excited! Jag växte upp längs gatan från henne och vi hade mycket roligt tillsammans. Hon vet hur man ska vara i fokus och hur man får det man börjat.

Hur tror du att hon ska ändra kemi av medlemarna?
Just nu är vi en enhet och vi har alla tyckt om varandra sen första gången. Vi har fått till en punkt där vi känner varandra väl och arbetar tillsammans riktigt bra. Hon kan röra upp saker och ting. När någon ny kommer in i din grupp, du vet inte exakt vad resultatet kommer att bli. Man vet aldrig.

Du och Lauren har varit vänner sedan barndomen. Hur har er relation vuxit och förändrats genom åren och samtidigt vara på två drabbade MTV visar?

Det känns som om vi var mer vilda innan. Nu vill jag hålla mig tillbaka och inte lägga alla mina kort på bordet. Jag tror att du skulle tycka att vi är ganska roliga i vardagen. Det finns mycket mer för mig än som möter ögat.

Hur har du personligen förändrats sedan showen började?

Jag är mer känsliga än vad jag trodde att jag var. Vi döms, säges hemska saker om oss. Det är verkligen suger, men man måste titta åt andra hållet. Jag är vårdande och älska och ge. Jag tror inte att det kommer fram på showen. Det är mer drama och slagsmål.



 

 




















Kommentarer
Postat av: Jessica Simpson Fanblogg

Gud vad hon såg vuxen ut :)

Har länkat dig i min blogg också :) alltid skoj med olika fanbloggar.

2009-05-24 @ 12:54:32
URL: http://welovejessicasimpson.blogg.se/
Postat av: B

Hej! Gillar du Gossip Girl? Då tycker jag nämligen att du ska kika på min sajt: www.gossipgirl-sweden.webs.com



Där kan du nämligen hitta allt som har med tv-serien att göra. Dagliga uppdateringar med skvaller, videos och bilder. Förutom detta så finns även forum, chatt, gästbok, fakta om varje avsnitt samt musik och självklart ett bildgalleri med över 1000 bilder!



Du har även chans att bli Månadens Sajt om du ansöker NU!



www.gossipgirl-sweden.webs.com

www.gossipgirl-sweden.webs.com

2009-05-24 @ 13:02:16
URL: http://www.gossipgirl-sweden.webs.com
Postat av: Jessica Simpson Fanblogg

Sv. Tack så hemskt mycket :D ja fanbloggar är verkligen skoj och man kan hjälpa varandra och få fler läsare!

2009-05-24 @ 13:48:47
URL: http://welovejessicasimpson.blogg.se/
Postat av: B

Hej! Gillar du Gossip Girl? Då tycker jag nämligen att du ska kika på min sajt: www.gossipgirl-sweden.webs.com



Där kan du nämligen hitta allt som har med tv-serien att göra. Dagliga uppdateringar med skvaller, videos och bilder. Förutom detta så finns även forum, chatt, gästbok, fakta om varje avsnitt samt musik och självklart ett bildgalleri med över 1000 bilder!



Du har även chans att bli Månadens Sajt om du ansöker NU!



www.gossipgirl-sweden.webs.com

www.gossipgirl-sweden.webs.com

2009-05-24 @ 13:51:13
URL: http://www.gossipgirl-sweden.webs.com
Postat av: M Y O L S S O N

jaa, verkligen! man kan ju ha det till nästan allt, klänning,kjol jeans och ja allt! :D ighih

2009-05-24 @ 14:41:30
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Postat av: Allt om Leighton Meester

Åh tack :). Följer din också nu :). Lägger även in din blogg i mina länkar.

2009-05-24 @ 14:43:18
URL: http://alltomleightonmeester.blogg.se/
Postat av: Allt om Leighton Meester

Tack! Haha jag med :)

2009-05-24 @ 14:48:23
URL: http://alltomleightonmeester.blogg.se/
Postat av: johanna

Skit snygga bilder på henne :D

2009-05-24 @ 18:55:46
URL: http://johannalinneeer.blogg.se/
Postat av: Frida

Älskar Lo! Hon är så himla underbar!

2009-05-25 @ 15:34:55
URL: http://fridaamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0