Lauren Cosmopolitan

Lauren är på omslaget av Cosmopolitan

Lauren grät när hon sa Hej Då till The Hills.

"Jag har alltid haft en säsong att se fram emot, men nu livet är lite mer oplanerad. Det är verkligen spännande."

Enligt Lauren har producenterna varit på henne hela tiden att träffa Heidi eftersom det är Laurens sista säsong.


"Jag försöker att gå vidare, men delåter mig inte göra det."

"De förstår inte att jag inte vill bråka med henne längre. Det är svårt att titta på någon som brukade vara din bästa vän och säga:" Vi kan inte vara vänner. Alltför mycket har hänt. " När någon håller på att trycka in dig i samma situation igen blir jag upprörd. "


"Jag känner mig sexigast med honom när jag är i sweatpants och inget smink," säger hon om sin pojkvän  som hon varit med i i cirka nio månader.

Lo Säger
"De är riktigt bra tillsammans."


Kommentarer
Postat av: B

Jag undrar bara hur du översätter? Är det något översättningsprogram eller gör du det själv? För jag måste säga att det blir inte riktigt helt rätt:/

2009-05-28 @ 18:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0