Lauren pratar igen

Denna gången va jag snäll nog att översätta :P

Hej alla!
Jag vill ta en stund för att reda ut något. För några dagar sedan ett uttalande släpptes till utställningslokaler som har mina kläder online. Jag uppmanade dem att låta butikerna veta att jag planerar att ta ett par säsonger ledigt från min linje så att jag kunde göra en del ändringar som jag kände var nödvändigt. Det resulterade i att många människor fick intrycket att min linje ska avbrytas eller hade sjunkit. Detta är inte fallet alls. Sanningen är att det var jag som frågade om att ta några säsonger ledigt. Jag har lärt mig så mycket under det senaste året och jag vill tillämpa för att förbättra mina kläder online. Jag ville också göra ändringar i produktionen så jag skulle kunna sänka prisets punkt.
Med detta sagt, jag är faktiskt riktigt nöjda med början den här processen. Jag har tillbringat de senaste veckorna arbetat med design för våren, som när jag planerar att sätta den (nya och förbättrade) linje tillbaka. Jag har också några mycket spännande saker som händer som kommer att tillkännages inom kort.
Så håll ögonen öppna!

och nej det är inte alltid lätt att översätta så det låter helt perfa :p MAH :D

Kommentarer
Postat av: moonzanna

SV: tyvärr så har jag ingen aning om vart gina-modellens skor kommer ifrån, men ett tips är att du mailar dom på gina tricot och frågar ;)

2009-03-26 @ 06:44:11
URL: http://moonzanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0