Avsnitt 20

Jahoooouuu.
Då va det slut med det roliga :(

Jag blev sååå glad när Heidi och Lauren pratade med varanadra igen! Heidi fick ju tillbaka det där roliga som jag tycker om med henne som hon hade med Lauren och hon INTE har med Spencer. Kan inte säga exakt vad det är men något är det. Tyckte till och med att hennes röst ton förändrades. åååh vad jag saknar dom tillsammans :(

Justin och Audrina, såååååå jävla söta de är tillsammans alltså!! Jag älskar verkligen dom! Kan inte dom gifta sig istället? hahaha :P

Det va bra att Spencer ställde in bröllopet.. men jag blev endå sur att han gjorde det för då gjorde han något bra och då har man inte enu en sak att hata honom för :p hahah :P

Här kommer bilder från after showen.



SÅ snygg! älskar de röda läpparna, håret och klänningen :D






Sjukt snyggt hår! Och skit fin klänning!




Åh så söta :D Och jag älskar verkligen Audrinas hår :)







Whitney söt söt som vanligt :D







Jag älskar Heidi, kan hon inte bara dumpa den där Spencer saken!




Kommentarer
Postat av: johanna L

Snälla snälla underbara Emma. Kan du inte berätta var du ser avsnitten någonstans. Har inte hunnit se dom två eller tre sista avsnitten.. please ... :D

2009-01-06 @ 02:12:48
URL: http://johannalinneeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0