avsnitt 15

Jaha då har man kollat på avsnitt 15 oxå.
Jag blev ju bara mer sugen att kolla på mer avsnitt men det har jag inte tid med nu :P
Jaha Heidi fick tillbaka jobbet, så förvånad jag blev ^^
Vet inte om jag tycker hon förtjänade det, men jag tycker absolut inte att det är Spencers fel att hon blev av med jobbet för hon får skylla sig själv som bjöd in honom och att hon drack, lite mer kunde hon la endå tänka eller?
Holly flyttade in hos Lauren och Lo. ja vart annars skulle hon ta vägen? Det trodde jag Spencer och Heidi skulle fattat men dom verkade ju väldigt förvånade när Steph sa det till dom.. ehm..
Så kul när Heidi sa till Spencer "you are sutch an as!" och "Mayby you'r the problem"  
Haha det gillade jag :P

åååh det va så gulligt när Jusin gav Audrina en present :D:D Så gulligull :)

Ye ye längtar tills jag ska se nästa avsnitt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0