Avsnitt 13

hahahahahahahahahahahahahahahahahaha Heidi fick sparken!! Hahaha
Det tyckte jag va mycket roligt! haha :p
Men hur smart är det att dricka och bli full när man jobbar? höh? Och hon ska alltid ta med Spencer överallt!
Det kan hon ju inte göra! Aja får se vad som händer i nästa program..

Så Audrina flyttar.. vet inte vad jag tycker, tycker nog ingenting om det.
Men jag tycker Jusin ska flytta in med henne :D
Alla verkar tycka så dåligt om Justin. som hennes syrra typ "du köpte väl detta för dig själv och inte för dej och Justin?"
Men jag tycker dom ska vara tillsammans, bara om han skärper sig :)

Yehe Yeha nu ska vi se vad som händer här näst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0