Whitney tipsar

"Jag är en stor beundrare av den enkla utseendendet, och vill hålla det lätt när det kommer till min makeup. Ville bara dela min dagliga rutin med er!

1. Börja med Laura Mercier moisturizer blandad med Finer Skin Institute Stress Relieving moisturizer

2. Pensel lätt med Bare Essentials mineral powder.

3. Markera fläckarna på ansiktet som är mest drabbade av solen med Laura Mercier bronzing powder.

4. Brush Nars "Orgasm" colorblush on cheeks

5. Pudra på lite guld ögonskugga på ögon globen, och om du vill, ta lite på undersidan av ögat oxå;)

6. Pensel Frech Supernova mascara på nedre och övre ögonfransar.

7. Sätt på läppglans/stift (det är allt du behöver) av "Coco Pink" läppstift från Chanel och du är redo att gå ut genom dörren dag som kväll!!

Här är några bilder av mig efter att gå igenom alla dessa steg!

What's your makeup rutin?"







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0