Varför kollar jag på The Hills?

Jaa, varför kollar jag på det egentligen? Varför älskar jag det så mycket?
Enda sen jag började kolla på The Hills och läsa bloggar har jag blivit så mycket mer intresserad av mode - innan brydde jag mig inte så mycket om hur jag såg ut. Nu älskar jag att få insperation av Lauren och alla The Hills stjärnor. och oxå att läsa bloggar där de tar kort på vad de har på sig och vidare, så tipsa mig gärna om sånna bloggar ;)
Men jag kollar nog mycket på The Hills just för jag vill leva det livet. Jag drömmer mig iväg till LA och pengar och mode.
Åh I looove it :)


Så, varför kolla ni på The Hills? Vad är det som gör det så bra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: haha sötis =) http://annaelisabethlinde.blogg.se/2009/march/tavla-om-har-accessoarer-tva-trost-pris.html

2009-03-19 @ 21:32:34
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: va roooligt :)

2009-03-19 @ 21:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0