The City avsnitt 11

Ärligt talat Olivia är SÅÅÅ mkt bitch man kan vara!!
Hade jag varit Whitney hade det kommer ut många fula ord till henne. Kanske till och med några knytnävar!!
GAAAAAAAAAAAH vad arg jag är på henne!! :@
Olivia ville inte ens ha den outfiten hon sa ju nej först!! Men WHITNEY ville det. Och hur dum är inte olivia när det står några kameror och filmar som visas över hela världen? eh? "Ja hej jag heter Olivia och jag ljuger som fan, speciellt för mina chefer" ÅÅH!!

Och Jay då? daah vad är det med den människan? Festa till 6 på morgonen, han är väl typ lika gammal som Whitney om inte äldre och så tycker jag man är lite för gammal för att vara ute till klockan 6 på morgonen. Och han är ju bara med sitt ex.. HUM! Vad ska vi göra åt saken?


VAD TYCKER NI OM OLIVIA OCH JAY?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0