Filmer

Nu tänkte jag posta lite filmer så ni har något att kolla på ;)

Jag börjar med Heidi Montag "overdosin"
Efter att ha lyssnat på låten några gånger tycker jag den är rätt okej ;) Detta är ju den enda "riktiga" musik videon oxå. "Higher" räknar jag inte med för den är bara töntig ;)




Trailen till säsong 5 visar jag igen - för jag älskar den!!
Jag längtar så mycket tills det börjar!! :D




Heidi Montag "Fashion"
Jag bara älskar låten ;)




Heidi Montag "no more"
Hennes lugna låt, och jag tycker om den :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

varför blev lauren och heidi ovänner? var det för den dära sex videon mellan lauren och jason

2009-03-02 @ 16:16:11
Postat av: Emma

Ja, det va väl mest för Heidi dissade Lauren hela tiden och va med Spencer istället och Lauren visste att Spencer inte va bra för henne, för han typ "hjärttvättade" henne och han fick henne att göre precis som han ville.

Sen blev de mer ovänner när Spencer spred ut ett falskt rykte om Jason och Laurens sexvideo.

2009-03-02 @ 18:21:11
URL: http://mtvthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0