Jag om The Hills

Jag ska säga vad jag tycker om The Hills nu..

Jag tycker mycket bättre om de gamla avsnitten.. Där känns det mer äkta. Klart jag tycker om de nya med annars hade jag ju aldrig skrivit om programmet. Men nu känns det lite mer planerat allt. Som Heidi och Spencers bråk verkar mer äkta då än nu. Att de planerar att bråka eller göra det lite jobbigt för dom endast för att programmet ska bli mer intressant. Och det är klart, vem fan hade kollat om det inte va lite drama i programmet?
Och jag älskade Heidi och Lauren innan!! Tycker att de va BÄST! Men ne den där Spencer skulle komma och förstöra...
Och innan va de ju mer "normala" tjejer. Nu är de kända och beter sig som kändisar... Typ Heidi har ju ändrat hela sin kropp mellan avsnitten! Tror det är det som gör att det kändes mer äkta då oxå.. För då kunde Heidi gå med inte de snyggaste kläderna och osminkad. Nu går hon med skit snygga, dyra kläder och 20 cm klack på skorna hela tiden! De andra tjejerna är oxå lite så med Heidi är värst. Innan brydde de sig inte om att va skit fina i varje program för då bara va det. Nu ska de fixa håret och allt... och inte bara gå i mys kläder hemma..

Dock älskar jag programmet endå, för jag är fast och beroende av det :D HIHI :D

Vilket tycker ni bäst om? Nu eller då?


Då:








Nu:





Kommentarer
Postat av: Frida

när man jämför så här med bilder så ser ju heidi inte ens ut som samma person. Då- söt och charmig tjej med personlighet. Nu- plastig platinablond brud som känns ganska fake. Njae, gillade det bättre innan. Fan var negativt det lät, inte meningen haha!

2009-06-10 @ 20:13:52
URL: http://fridaamanda.webblogg.se/
Postat av: A

jag tycker att det var bättre förut :) precis som du säger så känns allt så himla oäkta och planerat. och ja, heidi är knappt samma person längre, varken på det yttre eller inre.

2009-06-10 @ 20:23:16
Postat av: sandra

tack:)

2009-06-10 @ 20:35:09
URL: http://fitnesswork.blogg.se/
Postat av: MissCM

sv: ja, jag skulle det också! det är därför jag inte lämnar ut så personlig information om mig på bloggen. det räcker med att dom kan ens personnummer (dag, månad och året man är född) och så söker dom på det, så får dom en lista på alla som är födda då! det är verkligen sjukt :/



men som jag sa innan, jag testa att söka på Kenza, och hon fanns med. sedan sökte jag på andar bloggare, tex Kissie, Stina-Lee, osv.. och dom fanns också med. =/

2009-06-11 @ 00:35:50
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: natalie

jag gillar dom gamla avsnitten mest.. som sagt, dom känns mer äkta.. jag tycker att lauren va grymt fin i dom där gamla avsnitten i början då hon hade blont hår.. heidi är bara falsk..

2009-06-11 @ 10:38:49
URL: http://nattooo.blogspot.com/
Postat av: Lovisa

Då!! Alla har ju växt upp nu haha inte lika roligt! Det var kul när allt var nytt och Heidi och Lauren var vänner ;) Jag är less på Spiedi nu! och håller med om att det känns oäkta nu!

2009-06-11 @ 15:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0