Whitney svarar på några frågor

Whitney hälsar ;)

"Hej alla! Tja jag vet inte om ni, men jag är helt nöjd att det äntligen fredag, för att inte nämna att i morgon är Alla hjärtans dag - min första i New York City!  Celebuzz frågade mig några Alla hjärtans dag frågor och jag tänkte att ni kanske är intresserade av att höra mitt svar. Njuta av!

Vad är historien bakom din första kyss?

Min första kyss var med min första pojkvän, Sean. Vi var längst bak av en limousin på väg till vår tionde grad delvis formella - Ja, jag vet, jag var ganska sen ... Hehe! Vi hade dejtat ett tag och jag var sååååå rädd för kyssas av någon anledning - Jag fick inte den dynamiska kraft av det. Hur som helst, vi satt bredvid den andra par kyssas så jag tänkte hey, varför inte! Det är bara så roligt att vi beslutat att ha vårt första kyss i en bil full med alla våra vänner!

Vad var din bästa Alla hjärtans dag?

 Min första dag med min förra pojkvän, min första kärlek, precis så som hände på Alla hjärtans dag. Det var en bra början till en fantastisk relation! Han fick reda på min favorit godis (choklad omfattas KLIBBIG bär), tog mig till ett fantastiskt steakhouse (min favorit mat), och köpte mig Beatles Anthology albumet (min favorit band)! Det var perfekt!

Vem är din kändis förälskelse?
  DEFENITIVT Ryan Gosling! De Debatt ganska gjorde det för mig!

Min Top 5 hjärtans Spellista
 1. Steppin 'on my Soul - Adam Roth
2. First Love - Adele
3. Halo med Beyonce
4. Sailing Away - Tamarama
5. Stay with You - John Legend
"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0