Audrina rånad!!

Medans många av Hollywoods sjärnor va på Oscars galan i söndags kväll, blev Audrinas hem rånat. Audrina skriver "Jag har haft en riktigt jobbig dag idag - när jag kom hem igår kväll upptäckte jag att mitt hus hade blivit rånar, det va väldigt jobbigt! Jag spenderade morgonen med att fylla i polis rapporter och gå igenom alla rum för att göra en lista på allt som va borta. De flesta sakerna går att köpa nya, men vissa saker var personliga. Defenitivt ingen bra start på veckan"
Audrian hoppas på att hennes fans kan hjälpa henne hitta tjuvarna. Hon säger: "Jag kommer snart lägga ut övervanings kort på inträktarna med ganska så bra biler på deras ansikten"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0