Lauren feeest

Som jag skrev för ett tag sen så skulle ju Lauren va värd på en fest.

Det va ju på TAO Beach at the Venetian Hotel and Casina Resort i Las Vegas. Hon kom dit med sin mamma Kathy.


I någon intervjuv så pratade Lauren om att hålla bikini kroppen.


“I’ve found when all I’m eating is really fresh, healthy foods, I stop craving pizza and burgers. I just ask Kyle, ‘You feel like working out?’ It’s more fun than hitting the gym alone.  We like doing outdoor stuff: tennis, bike riding, kayaking, stand-up surfing, hiking in the canyons around L.A.”









Kommentarer
Postat av: Suss

Svar; Hmm, gillar inte Laurens klänning här =/

Jaa, frakten kostar 34,90 kr så det är inte så jättefarligt faktiskt.. Ska precis faktiskt trycka mig vidare på deras hemsida nu & beställa väskan så jag har den i min hand på Lördagens party, haha! ; D

2009-08-24 @ 00:30:56
URL: http://susscutiie.blogg.se/
Postat av: Lojs

Herregud! Vilken otroligt snygg klänning, jag går under! Vill med ha =)

2009-08-24 @ 00:59:31
URL: http://lilliolito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0