Whitney tränar

Whitney säger.
"Jag har lagt märket till att många av er frågar om min träning. Jag bestämmde att min tränare Danny Connolly svara bäst på de frågorna. Jag tog med mig min kamera till träningen så kolla på bilderna på oss. Danny är FANTASTISK och han gör allvarligt talat under!. Så här är han
Hej alla. Jag är Danny och jag har tränat med Whitney i en tid nu. Jag har tränat sen 94 och jag har blivit en expert på att forma kroppen efter alla dessa år. Ingen i tränings industrin kan forma kroppen som jag kan!
Jag har fått träna med Whit redan före Hills ens började filma och jag har sett själv hennes utveckling till stjärnstatus och hon är fortfarande att söta, ödmjuka tjejen jag träffades första gången! Hur som helst, ner till träning! Jag har förklarat övningar äger rum under de första sex bilder i galleriet.



1.) Detta är den övergripande kabel  dra/ push. Det understryker arbetae i axlar, armar och ryggmuskulaturen.



2.) Här ser du utfall som är en standard tränare favorit. Jag använder dem med alla mina flickor och Whit har dragit stor nytta av denna åtgärd. Det fungerar lår, rumpa och höfter. Vi har alltid koncentrera sig på att hålla henne överkroppen rak och uppföra att understryka lår också. Även om de kanske inte en av hennes favoriter, Whitney gör dem perfekt! Min form är mycket sträng, och jag måste säga att jag är mycket noggrann om hur jag lär detta drag i synnerhet.



3.) Detta är den tunga bollen kasta för träning av midja och axlar - det är Whit Favoritträning!  Hon koncentrerar sig på att kontrollera fart aspekt. Vi håller armarna så raka som möjligt också.



4.) Detta steg är hård. Det tar en hel del av överkroppen styrka att häva lägre torso "av" i sätet. Detta steg indirekt mål armar och axlar, men det är faktiskt en abdominal rörelse. Det fungerar främst lägre av regionen.



5.) Detta är ett annat Whitney favorit. Det kallas ett omväxlande bicep curl med spänning band. Hon drar bandet mot hennes kropp och kontrollerar hastigheten på vägen ner.



6.) Slutligen har vi tricep dopp på en bänk. Hon gör dessa och varje gång! Vi försöker att hålla henne överkroppen nära bänken som hon lyfter och sänker sin kropp upp och ner. Detta steg fungerar på axlar och armar riktigt bra!

Ja hoppas ni gillade Dannys tips, jag ska försöka skriva sånt här mer."


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej missa inte min bloppis från 20 kr jag betalar frakten :-)

2009-04-01 @ 19:02:05
URL: http://erikasfashionbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0