Heidi och Speeeeeeencer

Igår va Heidi och spencer och åt på Don Antonio’s Mexican Restaurant.
 

Vad gäller allas surrande om Heidi och Spencer kommande vigsel den här helgen. Audrina Patridge berättade för pressen,
"De är två bär ... Jag kan inte se någon av dem med någon annan."

Brody Jenner sa. "De bara samarbetar. Det finns många människor där ute, man vet aldrig om man klickar med  dem eller inte, och de tycks klicka mellan dom och det är allt som räknas ... Självklart, det funkar för dem, och jag är glad för dem. "

En person som inte kommer att närvara vid ceremonin är Lauren Conrad. Hon sa: "Jag har inte planerar att gå. Det var väldigt snällt av henne att bjuda in mig, men jag tror att hon inte verkligen förväntar mig att komma."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0