Smekmånad

Heidi och Spencer är på smekmånad i Cabo San Lucas i Mexico.
men som ni kanske har hört så går det något virus där nere, svin influensa.
Spencer har sagt att de bär ansiktsmasker överallt de går.
Det har dött 149 personer i Mexiko nu.
Heidi sa att "Varje sekund tvättar vi våra händer."

Vad gäller deras "verkliga" smekmånad, Spencer spekulerade, "Jag tror att vi diskuterar med MTV átt vi ska till Tahiti eller Fiji, någonstans tropiska och spännande. Vi får se. Eftersom det är en lågkonjunktur kan vi bara att åka till Santa Monica Beach! "

Heidi skjuter upp att spela in sin nya musikvideo till nya låten Sex Ed.

Heidi säger


"Alla i vår familj och vänner var där, och de var så kärleksfull och stödjande. Det var så många fans som väntade utanför, skriker när vi kom ut. Vi tackar för deras stöd. Det var fantastiskt och vackert."

Naturligtvis fanns det ett litet drama vid ceremonin.


"Heidi har en far och en styvfar, och de båda ville gå ner henne den gången," sa Spencer. "Det fungerade inte som tänkt."

"Det var inte kul," sa Heidi . "Men jag är en vuxen, så jag var tvungen att ta saken i egna händer och göra vad jag tyckte var rätt. Jag sa till min styvfar som han varit en stor fadersfigur, men han är inte min pappa."

Spencer sa "Det var något mellan Holly och hennes mamma. De gjorde något genrepsmiddagen jag tyckte var olämpligt."

"Det var över gränsen,avbryter Heidi .

"Alkohol och bröllop ska inte blanda, sa Spencer. "Som tur är va Heidi och jag nyktra, mendet va inte alla."

När det gäller barn säger Heidi:


"Nej, jag är bara 22! Jag tycker att äktenskapet är en sak, men barn är en annan. Kanske i 10 år."


Kommentarer
Postat av: Aschmanda

O The Hills är riktigt bra :) hehe

2009-04-28 @ 20:31:43
URL: http://aschmanda.devote.se
Postat av: Emma

Jag tycker inte om spencer, jag tycker att han kan hoppa och skita. Heidi förtjänar någon bättre, alla kan se att hon inte är lycklig!

2009-04-29 @ 00:05:36
URL: http://mssmidth.blogg.se/
Postat av: Anonym

ett tips... du översätter jättedåligt och man förstår knappt nånting. dom flesta förstår engelska och man fattar bättre då än när du översätter till svenska.

2009-04-29 @ 15:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0