Säsong 5 avsnit 4

Åhhhhh vad jag älskar Tisdagar då man kan kolla på The Hills :D

Jag böjar från början och slutar med slutet - helt logiskt ;)

Stephanie är ju verkligen inte omtyckt av Kelly hahahah :P Kelly är ju helt tjurig mot henne :p Fast Steph tar det ju inte så seriöst heller verkar det inte som, vem bara lägger på luren liksom? hahahaha

Heidi tycker jag är lite så bestämmd mot Spencer vilket jag tycker är skit bra :D Hade min kille sagt som Spencer att han vill gå ut och dricka med andra tjejer hade han åkt på stryk hahah :P

Ärligt talat så stör jag mig fett mycket på Brodys tjej............................. det har jag gjort hela tiden.................... usch..
vad tycker ni om henne?

Justin och Audrina bara orkar jag inte med längre... skit trött blir jag på dom :P Hon borde iaf skita i honom ;)


Om Heidi och Spencers terapi har jag inte mycket att säga.. Men det va iaf kul när deras teraput sa till Heidi "what are you doing with him?" Hahahah

Tycker det kan bli mkt roligt nästa vecka :P Kul att tjejerna hänger efter dom :P

Vad tyckte ni om veckans avsnitt?

Jag säger att inget slåt förra veckans iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0