Lauren + kläder = sant

Lauren ska göra en ny kollektion i alla fall, för Kohl´s Department Stores. Kollektionen lanseras i oktober och Lauren säger att de är väldigt "Californian Chic" och mycket prisvärda också.

"Det är lite mer avslappnade. De är i grund och botten försöker ta Kalifornien stil och göra den tillgänglig överallt."

I början kommer kollektionen bara bestå av kläder, men det kan efterhand bli mer som skor, handväskor, nattkläder.
Kollektionen kommer komma i oktober.


Lauren säger :
"Det var bara lite av en kamp jag var tvungen eftersom jag ville göra ett högre slutlinje - Jag ville göra en modern linje - men jag var också mycket medveten om att anledningen till att jag kunde göra det på ett sådant unga ålder på grund av fans som har stött showen och har stöttat mig. Så det här var mitt sätt att  fortfarande kunna göra vad jag älskar och arbeta med ett stort företag och även göra den tillgänglig för de fans som gjorde det möjligt i första hand."

"Min familj har alltid handlat på Kohl's, så jag har alltid känt till dem och jag tror att de gör ett riktigt bra jobb,"

"Jag gillar att ha mer av en eklektisk stil där du blanda högt slutar och billigare bitar, säger hon. "Det är bra att kunna gå till en butik som Kohl och få riktigt bra klassiska bitar och blanda dem i din garderob."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0