Kampanj



Jag startar nu en kampanj som jag kallar "Rädda min tår"
Ni kan ju börja med att kolla på dom - jag vet att ni skrattar... men det är lungt, Liza har gjort så jag är van nu..

Kan man göra stortån mindre? Det tror inte jag - och om det skulle gå så skulle ju alla mina skor bli för små.
Så jag funderar på att göra de andra tårna längre istället :D NORMAL LÅNGA LIKSOM!

Så jag ska nu sammla ihop pengar till min tå operation.

Alla bidrag mottages med öppna händer.

Tack på förhand.

Höhöhöhöhö

Kommentarer
Postat av: Anonym

ee det här om the hills??

2009-04-23 @ 20:27:37
Postat av: Leia

Ja, visst är dom =)

2009-04-23 @ 20:45:41
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: En footlover...

Tycker dina fötter är söta... men vilken storlek är de? Alltså om man typ mäter mellan häl och stortå...



Sedan är det ju klart att de kortare övriga tårna ger lite utrymme i dojjorna...



2010-09-27 @ 14:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0