Spencers musik

Spencer Pratt nya rap enda är nu tillgänglig på iTunes.

"Jag känner mig hedrad över att nu vara en del av musiken historia och kunna säga att jag har andra bästa musik på iTunes till salu bredvid min fru Heidi!"
sa han.

Eller näst sämsta.


Han går under namnet "The Great White," och låten heter ju "I'm a Celebrity."

Låten spelade han in för serien I'm a Celebrity, Get Me Out of Here som Heidi och Spencer snart ska spela in.



Spencer Pratt säger, "First I took over TV, magazines and the internet - now I'm going after the airwaves... Nothing can stop 'The Great White.'"

HAHAHA
säger jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är så synd, musiken dom gör är bra, så länge dom inte sjunger. Tex några av Heidis låtar, bakrundsmusiken är riktigt bra, men sen när hon öppnar munnen...

2009-05-22 @ 15:42:44
Postat av: M Y O L S S O N

sv. hah ja lite kul!:) läget?<3

2009-05-22 @ 20:39:37
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0