Speidi ute

Heidi har nu bytt sitt namn till Pratt.

Hon sa "När vi hade fyllt i äktenskapet licensen markerade jag  rutan för att ändra mitt namn till Heidi Pratt. Det är på min nya licens, kreditkort och allt.  Nu när vi är lagligt gifta, ville jag göra det rätta. Jag vill att vi ska vara en familj på alla sätt. När vi har barn, jag vill att vi alla har samma efternamn. "

På hennes album därimot heter hon fortfarande Montag eftersom den spelades in innan bröllopet. 

Här är bilder från igår när Heidi och Spencer va ute i LA och träffade Janice Dickinson. Speidi va oxå och åt lunch på Il Pastaio i Beverly Hills.

   

   

     

 

Jag älskar Heidis skor och byxor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0