Säsong 5 Avsnitt 6

MAGADDD!!!

Herregud nu måste ni verkligen säga vad ni tycker här!!!  För jag tänker skriva exakt vad jag tycker!

och så här tycker jag : Jayde är BITCH!

Okej jag kan förstå att hon är förbannad på Audrina, hade jag varit Jayde så hade jag varit tuuusen gånger värre än hennes beteende nu hahah :P Men när man ser det utifrån så tycker jag hon verkar så otroligt bitchig!!
Klart hon har rätt att vara förbannad! som fan!! Men när jag kollar på programmet så tänker jag bara "va fan" Audrina och Brody har ju varit kompisar i flera år, så kommer Jayde och är tillsammans med honom typ en månad och pajar allt mellan dom :P
Och när Jayde skulle prata med Audrina och drar med hennes kompiar så de står där 3 mot 1 och skäller som fan på Audrina! Jag skulle ju få fnattet!! :O Då va ju Jayde bara feg? Hon skulle skällt ensam - det hade jag gjort.

Men seriöst, Jayde är ju oxå lite konstig... för de har varit tillsammans typ i en månad och Brody är otrogen då.. Då känner jag att hon inte ens borde vara tillsammans med honom efter att han gör så. Endå kanske det inte är världens seriösaste efter en månad.
Och fan va Jayde drack hela tiden :O:O:O

Men det va humor när Stephenie sa "Hon sover nog med sminket på" höhöhö

Ja nog snack om dom..
Såg ni första klippet när Heidi gick med sin jobba kompis? SÅ snygga skor hon hade!! I löööve dom! Ska försöka få tag på en bild ;)

Btw, tycker inte ni att Jayde är lite vinögd?

Frankie är sån ängel som jämt gör att folk inte bråkar hehe :P Men fan vad Jayde dampade på honom - då blev jag fan sur att Brody inte sa nått till henne!!

Brody skyllde ju typ allt på Audrina sen när han snackade med Lauren... störd han är.. Det är HAN som borde få skit och inte Audrina!


Stacy tycker jag verkligen borde sluta smsa med Spencer - hon har ingen anledning att göra det. Men endå så har hon rätt när hon sa till Heidi "Om jag försvinner finns det alltid andra tjejer, det kan alltid komma en ny Stacy"
Nu vet vi ju att hon va på bröllopet vilket jag tyckte va udda..

Säg nu vad NI tycker! Jag har sagt mitt och är jätte nyfiken om vad ni tycker!



Gaaalet program :)

Kommentarer
Postat av: m

som Lauren sa, Audrina är inte i ett förhållande. Brody kunde säga åt Audrina på ett snällt och fint sätt att gå från rummet eller vadsomhelst! Brody LÄT Audrina stanna. Jayde har all rätt att vara arg, ja. Men snälla gå inte över gränsen haha den där tjejen är ju heelt galen. Jayde, lägg av med alkoholen va?

2009-05-05 @ 19:32:39
Postat av: Audrina Bloggen

Jag tyckte Jayde var riktigt störd. Om något sådant skulle hända mellan mig och min pojkvän hade jag dumpat honom direkt. Speciellt om de bara gått en månad. Men hon kanske rider lite på Brodys stjärnstatus också, vem vet!

2009-05-05 @ 19:33:46
URL: http://audrinapatridge.blogg.se/
Postat av: Audrina Bloggen

Hehe du är nog verkligen inte ensam om att tycka så. Jayde behöver lägga av med drickat också :P



Jag lade till din blogg bland mina länkar :) så du vet!

2009-05-05 @ 19:56:40
URL: http://audrinapatridge.blogg.se/
Postat av: mtvthehills

Svar till M;

Haha ja Jayde borde lugna ner på drickandet lite och ska hon konfrontera Audrina kan hon ju för det första göra det nykter - och ensam haha :P

Brody borde be om ursäkt till Audrina för hon får all skuld på sig nu..

2009-05-05 @ 20:10:12
URL: http://mtvthehills.blogg.se/
Postat av: M Y O L S S O N

hah! hhiih jag håller med deej! :D det beror lix på vädret & vart man ska o lite så hhii <3

2009-05-05 @ 20:22:58
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Postat av: natalie

man är två om en sån sak.. jayde är konstig! :P

2009-05-05 @ 21:43:51
URL: http://nattooo.blogspot.com/
Postat av: Anonym

klart jayde ska få dricka, hon är ju myndig! men hehe det finns ju faktiskt gränser...

jag är på jaydes sida.

jag menar brody satte sig själv i den här situtaionen och han ser ut som ett litet ledset troll nej fyfan!!!!!! blev så surr hhwehhehe. och audrina, stay away from other peoples guys!

2009-05-05 @ 22:30:34
Postat av: mtvthehills

Svar till Anonym;

Klart Audrina borde hållit sig borta eftersom han va upptagen, det tycker jag absolut, men jag tycker Audrina får all skuld på sig. Det va ju Brody oxå, och han kommer undan lite för lätt :D



Men det är bra som fan att de är olika sidor här :D Haha :D

2009-05-06 @ 15:10:25
URL: http://mtvthehills.blogg.se/
Postat av: Pontas

Jag håller verkligen med anonym! Inget snack om saken! Audrina har gång på gång visat brist på karaktär. Hon sviker ofta Lauren och nu flörtar hon med Brody som är upptagen. Hon flörtade ju hej vilt med honom från första början trots att hon visste att han hade tjej. Man märkte ju rätt tydligt vad hon hade i sikte. Och sedan att Brody inte har fått ta ngn skit från Jayde..d tror jag inte alls på..man ser ju inte allt som händer you know. Tror inte Jayde hade fortsatt vara tillsammans med Brody om de inte hade haft många diskussioner kring detta. Jag tror att de flesta av oss hade reagerat precis likadant som Jayde i det här fallet..klart man e sur på tjejen som har sovit med ens kille! Go Jayde!

2009-05-06 @ 19:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0