NOOOOO :(

mhm... Nu är det officiellt... Kristin Cavallari tar över Lauren i The Hills...

F**K

Jag vill inte det... jag älskar The Hills men inte henne :(


Heidi säger till pressen:
"Jag älskar Kristin. Hon presenterade oss. Vi skulle inte vara ihop om det inte vore för Kristin, och hon är en av mina favorit människor jag någonsin träffat. The Hills kommer bli tio gånger bättre!"

Synd att hon presenterade dom då....

Spencer säger:

"Lauren dejtade inte en kille på tre år. Kristin kommer dejta tre killar varje dag!"

"okej"

Audrina säger:
"Jag kommer lägga till lite krut till The Hills. Jag känner inte riktigt henne så mycket. Jag har hängt med henne några gånger, hon verkar som en ganska cool tjej!"

Stephanie säger:
"Jag är livrädd! Hon är ingen Lauren Conrad. Och hon älskar drama och catfights. Jag såg henne på Laguna Beach. Jag blir galen!"


Här är 3 punkter som Spencer har skrivit som gör att Kristin är bättre än Lauren.

1. compare LC to kristin cavallari! LC was the nerd on laguna beach that was trying to steal Kristin the cool girls love interest! 

2. Kristin Cavallari would define a new era of the hills !! She was the most legendary reality tv drama queen ! 

3. When Kristin Cavallari took over narrating Laguna Beach from LC the Ratings sky-rocketed! why? because Kristin is infinitely better TV ! 

 

Jag vet att många gillar henne... och att många inte gillar henne.
Jag är en av de som inte gillar henne och jag vet inte riktigt varför..


Vad tycker ni om detta??

 

Och vad tycker ni om ryktet om att hon får ihop det med Justin?


Kommentarer
Postat av: Josie

Men åh, känns fel ju :/ Inte för att jag direkt har någon uppfattning om henne (såg aldrig Laguna Beach) men om hon älskar drama och catfights.. låter onödigt, haha. Aja, we'll see

2009-05-15 @ 11:00:55
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: natalie

gillar inte Kristin.. de kmr absolut inte vara samma sak utan lauren, hon gör ju hela programmet!!

2009-05-15 @ 12:53:23
URL: http://nattooo.blogspot.com/
Postat av: Anonym

HATAR KRISTIN!!!! JAG VILL HA LAUREN TILLBAKA!

2009-05-15 @ 16:56:55
Postat av: Amanda

Jag gillar inte heller Kristin :S uschusch uschhhh!

2009-05-15 @ 20:08:14
URL: http://amaandasblogg.blogg.se/
Postat av: rachels fanblog

jag gillar inte kristin, synd att lauren lägger ner!

2009-05-15 @ 20:40:04
URL: http://ultimaterachel.blogg.se/
Postat av: m

jaaag haaaaataaaaaaaar kriiiiiiiistiiiin-äckkkkkkeeel!!!! o speidi



<3 lauren

2009-05-15 @ 23:34:29
Postat av: Frida

jag gillar inte alls Kristin. Hon är så himla falsk! Varför just hon?

2009-05-16 @ 12:58:13
URL: http://fridaamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0