Lauren ute och ränner.

Lauren sågs igår när hon skulle betala för ett besök åt hennes kontors hus i Los Angeles.

Hon hade träning kläder och hade precis tränat på Runyon Canyon.

Angående The Hill sa hon
"Jag har börjat livet efter The Hills nu eftersom jag slutade filma för en och en halv månad sen. Jag har rest mycket varje vecka så jag har varit väldigt upptagen. Jag har skrivuit i min andra bok. Den första kommer ut i juni och då kommer jag turnera överallt.
Jag har precis gått och filmat en ny kampanj för Mark cosmetics. Jag kommer ha mycket större engagemang med deras kampanj detta året. Jag kommer sammarbeta med Koh'ls varuhus i ett nytt projekt. Jag är mycket glad över det."



     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0