Kommentar avsnitt 8

MJAAAAAAAAAA

Tyckte det va riktigt roligt när Heidi och hennes pappa skrämmer Spencer med pistol hela tiden hahah :P

Hennes pappa va cool ;) Cowboy ;)

Mycket roligt va oxå när Heidi, Spencer, Heidis pappa och hans fru/tjej satt och åt och de snackade om Spencers bråk, och Spencer sa att han "masserade" den andres ansikte hahahah :P

Heidis pappa till Spencer
"Du är förloraren om du förlorar Heidi."

Den kille som Steph träffade va ju helt körd i huvudet som flörtar med henne när han bor tillsammans med en tjej! Bra att Steph och Audrina gick därifrån!! Men hur trög är inte han som gör det i tv? Fattar inte...

Jag tyckte Lauren va rätt duktig när hon sparkade Steph. För liksom hur kul kan det va att sparka sin kompis?????
Men när Steph åt mat med Heidi och Steph sa
"Lauren sparkade mig" Lät det som allt va Laurens fel! Men vafan hade hon för val liksom? :s öööh

Mitt i Spencers frieri så sabbade min dator sönder sig. Jag tjurade lite.. sen fortsatte att kolla vidare..
Tyckte det va rätt gulligt :P

Kul när Heidi sa:
"Tills DÖDEN skiljer oss åt.. och inte Skillsmässan!!" :P


Vad tycker ni om avsnittet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0