Kommentar avsnitt 7.

Stephanie tar ju inget jävla ansvar alls när det gäller något på jobbet.. jag blev grymt irriterad faktiskt.
Ska bli intressant att se Stephenie få sparken av sin kompis nästa vecka hahah :P

Det va ju kul att se Lo jobba lite haha :D:D

Med Stacy och Heidi så tycker jag Stacy har rätt i vissa saker, typ att de inte bara va hon utan han oxå och så..
Jag orkar inte med det mer haha :P Men Heidi kallade ju Stacy för Homewreckin'  vad betyder det?

Audrina och Justin gjorde slut... Justin verkade bli lite lessen.. då blev jag oxå lite lessen :( :P
Men fy vad dom bråkade :P

Spencer sitter ju bara med sin mobil heeeela tiden!! jag blir galen på na!!

Inget överdriver bra avsnitt tycker jag inte..

Men ärligt... ska Spencer fria en gång till, till Heidi nästa avsnitt? orka 2 ggr liksom? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0