Avsnitt 9 kommentarer

OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

Jag tror jag dör en anning nu!!!!!!!!!!!!!

OKej nästa vecka är det en timmes långt avsnitt.. SISTA AVSNITTET :'(:'( På sömdagen konstigt nog. Kommer la in på måndagen till oss då ;)


Men my god!! Om man kollar på vad som ska hända nästa vecka blir jag ju som galen och vill se det nu!!!!!!!!!
Shet Kristin kommer in där på bröllopet och Laurens blick.. AH.

Jaja vidare till dagens avsnitt.

Heidi verkade bli väääldigt ledsen när hon provade brudklänningar och Stehenie sa att Lauren inte skulle komma.
Kul Laurens blick när Audrina sa att hon skulle gå, och hur förvånad hon blev när Lo blev inbjuden :P:P:P:P

Mja Stephanie "bråkade" med Kelly, det va humor i högsta grad haha :P

Men serriöst så tycker jag Brody är så jävla elak som skiter i Audrina som är hans kompis för sin flickvän. Okej om Audrina och han blev kompisar efter Jayde och han träffats. men inte nu....

När Heidi kom med inbjudan till Laurens jobb så lipade jag ju som en tönt.

Heidi
: "Du tycker jag gör ett misstag?"
Lauren: "Ja."

Lauren hade så jävla rätt om hur Heidi va innan och jag blev så ledsen :(
Heidi säger att hon verkligen kämpar för att hålla kontakten med sina vänner, men det ska man inte behöva gör. Det ska bara finnas liksom...

När Spencer ringde till Lauren lipade jag oxå hahahah :P
Jag tyckte ursäkten va så jävla bra och jag gick på den som fan! Eftersom han nu har gått ut med att han bara gjorde det för programmet så kan man ju inte lita på honom. Men jag förstår om folk går på den ursäkten för den va SÅ trovärdigt tyckte jag..

Magad vad jag längtar till nästa avsnitt!!

After Show här nere. Lauren är med så då blir det lite intressant :P



The Hills - MTV Shows

Kommentarer
Postat av: lovisa

Fullständig håller med :) !! ganska stort av Spencer man börjar ogilla honom mindre haa.. men kanske är allt fake :S Sen Brody vatthee fuck gör han? Otrvligg. Hatar när människor förändras för dom träffar en ny partner, och då kommer det in hur Heidi förändrats också! Allt lauren sa om hur ho var förrut var dead on! haha känner att jag skriver mycket nu! Kan inte heller vänta till nästa avsnitt, speciellt när Kristin bara går in :P ?? haha längtaah!

2009-05-26 @ 17:33:17
URL: http://lollsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0