ååh Spencer din tönt

Jaha nu säger Spencer att han ljög för Lauren för att Heidi ville få henne till bröllopet. Han erkände ju att han hade startat ryktet om sexvideon. Men nu säger han att han bara sa det för att va snäll mot Heidi typ...

"Låt mig ge er ensamrätt här ... SÅ här va det, min vackra fru ville att flickan, LC, skulle vara på vårt bröllop, och jag visste att jag var tvungen att göra vad som en nästan-make måste för att få hennes dröm bröllop att bli verklighet, Jag ljög och sa att jag gjort det för att hon skulle må bra och komma på bröllopet."

"Det är vad en man bör göra för en fru ... göra något på alla kostnader för att göra dem har sin dröm bröllop, säger han. "Men ja, du hade detta band och ja, din ex-pojkvän försökte sälja det. Tack för att ni kom till bröllopet. Love ya. Mwah!"

IDIOT

Heidi säger att hon ville att Lauren skulle komma på bröllopet för att göra ett bra slut på säsongen eftersom Lauren ska sluta nu.
"Det kändes som det var bra för henne att komma och för alla att lägga det förflutna bakom oss och för att slutligen stänga dessa dörrar och gå vidare i en mer positiv riktning och på en ny sida. Jag ville bara att alla skulle vara där och speciellt eftersom hon inte är med i showen något mer, jag skulle älska hon att vara där och va en del av bröllopet."

Något VÄLDIGT roligt är att de knappt fick några presenter :P Inte från Audrina, Stephanie och Brody plus massa gäster :P

"Jag har inte fått någonting," sa Heidi.

"Är det en regel?" frågade Spencer. "Jag väntar på precis 400 gåvor från alla eftersom jag inte fick en bröllopsgåva."

"Jag tror kanske vi fick en" Lägger Heidi till.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte fatta att heidi fortfarande är med honom!! Han har förändrat henne helt!

2009-05-23 @ 11:59:35
Postat av: Allt om Leighton Meester

Haha ja! Gå in här: http://www.surfthechannel.com/show/1049.html så kan du se alla delar :). Eller så kan du gå in i www.tvshcak.net och sedan söka Gossip girl. Då hittar du alla delar =).



Alltså den där Spencer... Hahaha alltså han är så löjlig att det ända man kan göra åt honom är att skratta.

2009-05-23 @ 14:15:28
URL: http://alltomleightonmeester.blogg.se/
Postat av: Allt om Leighton Meester

Det var så lite :). Det finns 2 säsonger.. Men man kan säga tre, eftersom det blir en till säsong!



Haha ja det är han verkligen..

2009-05-23 @ 14:42:30
URL: http://alltomleightonmeester.blogg.se/
Postat av: Allt om Leighton Meester

Sv: Haha ja perfekt :)!

2009-05-23 @ 14:46:33
URL: http://alltomleightonmeester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0