Whitney

Whitney säger:
"Det va sååå skönt att vara i LA och äntligen ha lite tid med min familj. Jag fick verkligen spendera mycket tid med min familj vilket betydet SÅ mycket för mig! Igår kväll bestämmde sig jag och Paige att vi ville göra något riktigt trevligt för våran familj så vi lagade middag till dom! Vi gjorde Chicken Paillard med parmesan och sallad med rostat (veggies?) och vitlöksbröd. Det va fantastiskt om jag får säga det själv.
I alla fall, jag vill dela de här bilderna, och det ä Rachael Ray's recept på Chicken Paillard, så du kan göra det till din familj och vänner ;)"

Vill ni ha recept så säg till ;)





Kommentarer
Postat av: Yasmine

recept tack:P

2009-03-31 @ 08:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0