The City avsnitt 13

Jag vet att jag är sent ute som vanligt :p Men jag har för fullt upp hela dagarna för att hinna kolla på det :p

Iaf, Olivia serri? herre min skapare vad ska vi göra med henne? Jag skulle ALDRIG klara av att jobba med henne! Jag har sånt temperament så jag skulle ju lätt ställa mig och skrika och kanske ge henne några smällar haha :p
Tur att jag inte ska jobba inom den branchen haha :p
Jay och Whitney. Yeha jag vet inte vad jag ska säga.. Whit verkade ju så nere hela tiden så kommer Jay och säger att han älskar henne och vill bli tillsammans med henne igen och hon säger nej? haha ja det kanske va rätt men skulle det va jag så vet jag att jag hade hoppat in i hans famn och skrikit ja :p Whitney är nog lite mer förnuftig än vad jag är MAHA :p

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för kommentaren!

hoppas du fortsätter läsa min blogg! Det skulle vara jätte kul om du skulle viöja svara på frågorna i min blogg!



ha det bra! <3

2009-03-23 @ 16:08:58
URL: http://fashionbylinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0