Maha

Min pojkvän gillar inte The Hills - okej det är inte många över huvudtaget i mitt liv som gillar The Hills.
Men jag har försökt förklara för min pojkän hur saker och ting ligger till men han fattar inte (eller vill inte fatta) endå.
Så nu fick jag ett sms från min kära pojkvän där han skrev "Dom visar The Hills och de är en kille som är skäggig som fan haha han borde raka sig" då skrev jag direkt "Ja Spencer! Jag veet!!!"
De va på mtv nyss och de visade det sista avsnittet när Spencer ska gifta sig med Heidi - och han kan inte ens raka sig lite?


Någon mer som går med i min klubb som tycker att Spencer ska raka sig lite oftare??

:D

Kommentarer
Postat av: Mills

sv gött



hahaha gölligt! jag skiter i spencer aldrig gillat och kommer aldrig gilla han :D

2009-03-08 @ 23:28:37
URL: http://millena.blogg.se/
Postat av: Allt Om The Hills.

jag är med i klubben!

2009-03-09 @ 10:50:22
URL: http://alltomthehills.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller verkligen med dig..Ee de verkligen så svårt att raka sig, de e så jävla fult

2009-03-09 @ 16:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0