Audrina tränar

Jag hittade en artikel om hur Audrina tränar och äter, jag vet dock inte när artikeln är ifrån så jag kan inte garantera att de är så här hon gör än haha :p

Audrina säger att hon aldrig har haft vikt problem utan alltid vägt runt 52,6 kilo. Hon säger; "Jag går inte till gymmet för att gå ner i vikt utan för att träna mina armar, rumpa och ben."

Hennes diet är:

"Innan åt jag bara skräp mat." Nu kör hon 1250 kalorier som inkluderar fisk och sallad.

Träning:
30 minuter en gång i veckan squats (?)
En kommentar av henne efter ett träningspass;
"Nu är mina armar, mage och ben avskurna!"


Hon är ju rätt snygg kropp ;) men jag är inte så förtjust i fisk haha :p
Men tränar på gym gör jag 3 dar i veckan minst, men maten är jag inte så duktig med :P


Kommentarer
Postat av: Anna

Det låter enkelt ju :)

2009-03-08 @ 17:57:42
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0