Audrina

Audrina säger
"Jag är så ivrig! Jag va ett stort fan av BRAVO show Queer Eye for the Straight Guy, så när jag fick ett samtal från Style Network som frågade om jag ville vara med i ett avsnitt av deras program "Dress My Nest" va det ingen tvekan.
Jag har ett hem / design beroende, men för de av er som inte har de, Dress My Nest är värd Thom Filicia, en häpnadsväckande och super begåvad inredningsarkitekt (som brukade vara på Queer Eye). Han kom över för att ta en titt på mitt nya hus, och han ska hjälpa mig att utforma bakgård utrymme. Detta kunde inte kommit lägligare ~ sommaren är precis runt hörnet och jag planerar att göra en hel del underhållande i år.

Här är några bilder på mig, som intervjuades för bit. Du kan se vad en kaotiska läget min lilla bakgård är i. Jag ska hålla er underättade och förhoppningsvis komma till en del av övergångs bilder liksom den slutliga avslöja när showen har premiär datum.

xoxoxo"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0