Något tråkigt

Jag är ledsen.......

Sista avsnittet har inte kommit in än... Eller jo det kom in.. och jag la upp det på bloggen och bestämmde mig för att kolla senare.. Och nu funkar inte videon och det har inte kommit in det avsnittet längre....
Fan..

Det är nämnligen såhär... Imorgon ska jag lämna in min dator till skolan över sommarlovet :'( Så jag har flyttat över alla bilder och allt till våran stora dator.. Det kommer bli lite sämre uppdatering under sommaren tror jag eftersom jag inte har min älskade dator... Hoppas på mycket sol så man inte bara sitter inne vid datorerna hela sommaren endå ;)


Vill att avsnittet ska komma in innan jag ska sova :(

Kommentarer
Postat av: M Y O L S S O N

sv: ahaa aa! .o.O



mjo, det är suuuper! :D sugen på tee xd

2009-06-01 @ 21:30:37
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Postat av: nams.

tyvärr blev du inte utvald till veckan blogg den här gången.

bättre lycka nästa gång ! :)

rösta gärna på dom 10 finalisterna :)

2009-06-01 @ 22:55:39
URL: http://hejnamsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0