Lauren plastikoperation

Efter att varit med i "Today Show" åkte hon hem till Los Angeles igen.

När hon pratade i pressen om plastik operationer så sa hon att det inte va något för henne..

“You know what, I prefer a flatter-chested look, That’s just kind of me. I think it’s more of a fashion look. If you look at a lot of high-fashion models and things like that, they’re always you know, a little flatter ... I like the way clothes fit better.”

“Big boobs? No I mean ... that’s what wonder bras are for!”



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Love the hair!

2009-06-18 @ 17:59:49
Postat av: Anonym

verkar älska henne litte överdrivet hahahah okej nörd!!!!

2009-06-20 @ 13:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0