The City avsnitt 4.

Whitney är så otroligt söt :) Önskar att jag såg ut som henne :)

När Chris, Whitneys arbetskamrat, bjuder ut Whitney förstår jag inte riktigt varför hon säger ja..
Men det blev ju bra till slut att hon insåg att hon verkligen vill va med Jay.
Och Jay verkade ju lite avundsjuk faktiskt :P Sen försökte han låssas som han inte brydde sig om det Haha :P
Sen förstår jag inte riktigt, Whitney sa ju typ att hon inte hade tänkt berätta något först, men det skulle ju Jay endå så sen eftersom det alltid är någon och filmar och hela världen kan se det haha :P
Jag blir galen på Jays dialekt, endast för det är svårare för mig att förstå haha :P Men annars är dej okej ;)
Så Erins kille Duncan vill flytta dit, och Erin vill inte det? hmm.

Det går ju faktiskt inte ha ett förhållande hur länge som hellst ifrån varandra, fast de är klart de har väl knappast planerat att gifta sig och skaffa barn redan :P

Deras avsked verkade ju himla kul ^^ Inte ens en puss eller liten kram :P Romantiskt asso :p


Och Jay vill till slut bli pojk och flickvän med Whitney.

NAAAW :D

Whitneys läppar skulle jag lätt vilja ha :D

Här är The Citys "team song"
Pussycat dolls - Top of the world


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0