The City - Avsnitt 3

Nu har jag kollat på avsnitt tre och ska kommentera det :)

Så Erins nya pojkvän Duncan, vad tycker ni om honom?
Han såg rätt bra ut :) Men om jag skulle vara Whitney skulle jag nog känna mig rätt mycket i vägen om jag bodde där :P vi får väl se hur det går med deras långdistansförhållande.Torronto va det han bodde i va?
Men Whitney hittar ju en lägenhet som Jay fixade. och jag Äääääälskade den lägenheten! Tänk vad underbart att bo där!! Balkongen, sån skit fin utsikt!! gaah om jag hade mycket mycket pengar hade jag oxå flyttat dit haha :P Skulle va en dröm att bo i en sån lägenhet.
Höhö tänkte ni på att Olivia och Whitney hade samma hår uppsättning? Det brukar dom ha, och ska jag vara ärligt brukar jag oxå ha håret så ibland haha :P
På fototagningen blev jag ju galen! Så skit snygga kläder det va! :O avis :( Vill oxå kunna så mycket om kläder och styla och sånt.
Hahaha jag tyckte det va skit kul att Olovoas kusin hade spottat på tågstationen eller va det va och tre poliser kom och gav honom böter :P 100 dollar :O:O HAHAHAHA :P
Att Withney ignorerade Olivias råd tyckte jag va kul :P Olivia blev ju så jävla sur mahah :P Men Olivia verkar ärligt talat lite bitchig, eller är det bara jag som tycker?
Vad tyckte ni om att Erin och hennes pojkvän hade sagt Jag älskar dej då? Jag tycker man får göra som man vill med det, de bestämmer man själv, så länge man menar det så. Jay tyckte jag ärligt talat va lite töntig som höll på att tjata om att det va fel hela tiden.. gush..
Whitney och Jay snackade ju om ifall de va pojk- och flickvänn eller om de "dejtade" än? Jag trodde de va i ett förhållande men Jay verkade ju inte vilja det.. tönt...


Säg gärna vad ni tyckte om programmet idag :)



Vill ni ha länken till avsnittet är det bara säga till så skriver jag dit den :)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Tycker The City är en bra ersättning av the hills nu när det inte går.

2009-01-06 @ 16:47:28
URL: http://ekciv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0