Okej?

I början när jag startade min blogg så skrev jag ett inlägg om Heidi. Och där skrev jag att hon va min favorit och att jag älskar henne.
Det va då, hon är inte min favorit längre, det är nog Lauren, men anledningen till att jag tycker om Heidi är för jag vet hur hon va innan Spencer och jag älskar hur hon va innan Spencer.
I alla fall tycker jag att man får ju ha vem man vill som favorit? Men igår va det någon "anonym" som skrev ungefär såhär:
"OMG hur kan du göra det? Jag ska fan sluta läsa din blogg nu hon är ju cp :@ "
och då tänker jag så här... Vad spelar det för roll vilken favorit jag har eller hade? Det va liksom över en månad sen och det skulle endå inte spela någon roll om hon fortfarande va min favorit. För jag har denna bloggen för att skriva vad jag tycker och tänker om alla, och även vad som händer i deras liv just nu - nyheter! Och vad är det då för sjuk anledning att sluta läsa min blogg? Men okej, jag skriver ju bara nyheter och sånt här, så denna "anonym" läs eller inte, men jag fortsätter skriva.

Sen hade jag oxå fått en kommentar på det inlägget som jag hade bilder på när alla i The Hills va barn. Inlägget heter "Barnbilder" .
Där anklagar "Yasse" mig för att ha tagit dom bilderna från en annan blogg om The Hills som inte är så aktiv just nu.
Det är INTE sant. Jag avskyr själv när folk tar bilder från varandras bloggar så det gör jag inte själv! Okej det kanske är samma bilder som hon från den andra bloggen har lagt upp men allt sånt finns på internet, man får bara leta lite.
Så jag kan lova att jag inte tar bilder från någon annan för jag hatar när andra gör det. Jag lägger mycket tid på att hitta bilder och saker att skriva om på internet. Så anklaga mig inte för det.
  
Har jag fel? Eller är det någon som håller med mig?


Kommentarer
Postat av: S

Lyssna inte på dom.. Din blogg ee skit bra och du gör ett otroligt bra jobb

2009-01-17 @ 15:03:02
Postat av: Layloosh :]

Håller med dig! :D.. Fortsätt blogga och skit i dom som säger så! ;] HUGS /Layloosh

2009-01-17 @ 22:51:23
URL: http://lajloshen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0