Bromance Avsnitt 2

Mahaha :p
Femi är waaaaaaaay to kaxig tycker jag, nästa vecka borde han åka ut för han ställer till med för mycket bråk och dålig stämning asso. Han säger bara att han är en Tiger och han har lite för mycket självförtroende tror jag nog.
Tyckte det va as kul att han fick en badmössa och flytväst när han inte kunde simma. Men jag tycker alltid synd om dom som inte kan simma.
Och Femi verkade vilja bråka väldigt mycket med Chris F.
Gary tycker jag ser skit kul ut med hans miner :P Och hans mössa haha :p Jag diggar honom som fan :p Och så trodde Brody att han va gay för han bara umgicks med tjejer :P
När Gary skulle snacka med Femi och Femi blev arg, då blev jag skit sur! Jag tyckte det va jätte bra och modigt av Gary att gå och snacka med honom! Tur att de blev bra till slut iaf.
Såg ni Femis fula gula tröja?!?! HAHAHAH jag trodde jag skulle garva ihjäl mig haha :P
Chris P. va ju för jävla nervös, tyckte så synd om honom :( Och sen blev han  skit full och spydde dagen efter i bilen, i en påse, som gick sönder hahahahhahah :P
Ärligt talat tror jag Femi bara är där för att bli känd och så.. Det känns bara som det.
Men i och för sig så sökte väl alla dit för att bli kompis med Brody för att komma in lite i kändisvärlden.
Men det va så jävla kul när de satt på båten och den tutade, Femis blick HAHAH
Allt för dessa killar handlar ju om tjejer, de kanske borde växa upp lite
?

Stackars Chris P. som åkte ut, men jag tyckte det va rätt endå.. Men att han sattes i båten va kul haha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0