Whitneys play list

Detta säger Whitney:
"Hej på er! Detta är mina sånger som jag går på ett gå band eller går utanför till! Tyvärr är det så kallt i New York just nu men till våren ska jag sjunga och gå. Jag försöker gå till gymmet ungefär tre gånger i veckan - lite gå och vikter är min taktik.
Vad tycker ni om mina glasögon? Jag vet de är ganska roliga- men jag har faktiskt haft sån huvudvärk på senaste så jag måste ha dom på mig.
Jaja här är min spelningslista."


1. Cold Shoulder - Adele
2. All the Way Around - Ali Lohan
3. Nantes - Beirut (good for cooling down)
4. Hello by Beyonce
5. Right Here (departed) - Brandy
6. Circus - Britney Spears
7. Mouthwash - Kate Nash
8. Use Somebody - Kings of Leon
9. Naive - The Kooks
10. Let the Beat Build - Lil Wayne
11. Heartbreaker - Mariah Carey
12. Electric Feel - MGMT
13. Black or White - Michael Jackson
14. We Break the Dawn - Michelle Williams
15. Miss Independent - Ne-Yo
16. Hypnotize - Notorious B.I.G.
17. Sexy Can I - Ray J
18. Lights Out - Santogold
19. Get Me Started - Steph Jones
20. Everything to Me - Tamarama
21. Top of the World - Pussycat Dolls



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0