Whitney ute och ränner :P

Whitney sågs ute på New Yorks gator med en varm kopp kaffe och en Allie i fredags eftermiddag.
Whitney har sagt att hon planerar att stanna i New York så länge hennes anställning är kvar.

"Det är där jag lär mig något nytt varje dag" säger hon. "Jag är totalt passionerad av det. Jag lär mig så mycket av att jobba för Diane Von Furstenberg. Det är s fantastiskt att jobba på ett sånt företag. Så jag hoppas att jag kan jobba där så länge de tillåter mig"

Här är lite bilder från West Village i går med Allie :)








Whitney är söt som vanligt, men Allie tycker jag alltid ser så sur och tråkigt ut.. någon som håller med?


Kommentarer
Postat av: lajloshen :]<3

Agree! Hon smajlar typ aldrig :P



Hugs

/Laylooshe(:

2009-02-07 @ 22:08:14
URL: http://lajloshen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0