Whitney ute med flickorna

I fredags kväll va Whitney ute med sina tjej kompisar. De va på Charlotte Ronsons efterfest på The Eldrigde i centrala Manhattan.
Märkbart frånvarande var Miss Port Aussie Hunk pojkvän, Jay Lyon, som säkert hittat något bättre att göra än att prata mode med damer.
Trots Lyon säger att han och Whitney kärlek är på riktigt, berättar OK! magazine, "Hon är en stor tjej och jag älskar umgås med henne. Hon är verkligen söt och naturligtvis jag vill hålla fast vid henne.

Kolla gärna på bilderna :)









Vad tycker ni om kläderna??

Kommentarer
Postat av: M

Är texten överst översatt med ett översättningsprogram?? Låter riktigt roligt! "Märkbart frånvarande var Miss "hamnens" Aussie Hunk pojkvän". "Hamnens" ska väl vara Port antar jag, haha. Gillar denna meningen också: "Hon är en stor tjej och jag älskar umgås med henne. Hon är definitivt en djurhållare." Djurhållare! haha

2009-02-14 @ 22:36:03
Postat av: Emma

Mahaha :P Jag kan meddela att jag va så otroligt trött och orkade inte översätta det själv, orkade inte heller läsa igenom det sen Hahah, men det va ju lite kuligt hahah :P sorry :p

2009-02-15 @ 10:45:59
URL: http://mtvthehills.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad heter hon i lila klänning?

2009-02-15 @ 14:13:00
Postat av: Emma

Samantha heter hon :)

2009-02-15 @ 19:57:29
URL: http://mtvthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0