Whitney Shoppar

Igår (torsdag) sågs Whitney vara ute och shoppa kläder. Hon klär sig alltid så mode och jag antar att hon redan har en rätt stor gaderob :P
Whitney hade på sig en vinter kappa och scarf. Och ett par sexiga spets leggings.

Hon skriver i sin blogg
"Min äldre syster Ashley ska gifta sig i April och jag är brudtäna! Jag är så glad och smickrad att ha blivit tillsatt en sån viktig roll. Men jag har bara varit på ett bröllop i mitt liv och ha absolut inte en anning om vad jag ska göra!!!  Har någon nått speciellt bachelorette party tips till mig? Alla förslag skulle bli såå uppskattat, jag behöver all hjälp jag kan få. LOL.
xoxoxo
Whit"



      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0