The City avsnitt 7

Hahaha fan vad jag älskar Kelly ;) Såå skön ;)
Och jag tycker hon har rätt, Allie ÄR smal! Såg ni hennes armar? Såg bara ut som ben...
Tycker att Adam gör lite fel med som håller på och säger att hon inte alls är så himla smal och att han jobbar med mycket smalare tjejer, det kanske får henne att vilja gå ner mer i vikt. Om hon är sjuk så erkänner hon ju inte det för det fattar hon ju inte själv isåfall..
Och när Kelly och Allie träffades igen lät det ungefär så här:
Allie "Heej, kommer du ihåg mig?"
Kelly " Jaa, förlåt om jag sårade dina känslor.. blablabla"
Allie "nee men det är lungt"
Typ så, sen sitter hon endå och snackar så mycket skit och säger vilken bitch hon är och så.
Det kan hon väl lika gärna säga till henne och stå för vad hon tycker?
Dubbelmoral fan.

Älskar verkligen Kellys kommentar
"Det bästa med att gå på en fest med modeller är att ingen äter"
Hahahahahahahahahaha

Och Allies "Jag är modell, jag SKA vara smal"
Det är så himla fel.... :(

Erin lär ju bli tillsammans med sitt ex igen haha :P
De sov ju natten tillsammans ;) Maha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0