The Hills säsong 5 Avsnitt 3

Wohoo vilket jävla avsnitt! :D Min favorit avsnitt är med Heidi och Spencer haha :D
Men serri Spencer är ju en sån jävla åsna! Eller va säger ni?

Han säger inte ens förlåt heller!! :O:O:O Jag tycker han va störd i huvudet som gick och drack en massa med henne. Och Charlie bara ställer sig och käftar imot Heidi! Fan vad förbannad jag hade blivit om Spencer inte sagt till honom där..
När Heidi och Steph gick fram till bordet och Heidi säge
r "What the fuck are you doing?" DÅ började mitt hjärta banka som en jävla slagmaskin asso! DONK DONK DONK DONK DONK!!
Men jag
älskade det ;) haha :D
Så kul när Steph viskade i Heidis öra  “Look at how she dressed, she’s obviously a slut.”
HAHAHAH då fnissade jag :p och Stacies "snygga" försvar “You look like a dog!” HAHAHAHAH sämst!!
Vad tycker ni om att de ska gå i terapi då? Jag vill bara att hon ska göra slut och skita i bröllopet näst nästa lördag :A
Så Stephanie fick jobb på Pepole Revolution haha :P Så kan de gå ;)
Det va bäst när Kelly sa till Lauren
"I'f she fucks up a'm going to make you fire her!" :P

HEIDI FUCKING DUMPA SPENCER SKITEN NU!!  Nån som är med mig? :D


Kommentarer
Postat av: eve

jag är med dig:D

2009-04-14 @ 17:48:14
URL: http://indigo.devote.se/
Postat av: Laylooshe' ♥

Agree!.. När kmr hon få nog av honom(?) Hon kmr istället skicka honom till "Therapy" (-.-)..

Xoxo

Layloosh(:

2009-04-15 @ 21:32:52
URL: http://lajloshen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0