Spencer guvernör

Nu ska Spencer försöka bli guvernör oxå.

Spencer Pratt för guvernör? Ja, han kan!
Spencer Pratt säger han "definitivt att köra" för politiska valet en dag.

Du kan skratta nu, men hur skulle ni ha reagerat om Arnold Schwarzenegger hade sagt detta under sin Terminator dagar?

"Jag vet inte om jag kommer att bli vald någonsin i nästa århundrade eller så, men definitivt kommer jag försöka bli borgmästare i LA och minst guvernören,"
Pratt säger till blogg Pop Sugar. "Jag ska nog stanna vid guvernör."


Trots hans politiska önskemål, Spencer sa att han skulle aldrig vända ryggen mot The Hills.

"Det gör mig arg när jag hör folk säga" jag ska sluta med The Hills. Jag ska gå göra detta, "Pratt sa, jag definitivt inte att vara som tidigare co-star Lauren Conrad. "The Hills är så kul. Det är så häftigt. Det är galet att man någonsin skulle överväga att sluta bara för att de har andra möjligheter. Jag vill göra det tills jag är 90 med en käpp och en rullator."

Skulle du rösta Spencer Pratt till politiska uppdrag?


Kommentarer
Postat av: D

HAAHAH aldrig :P

2009-04-15 @ 15:36:01
URL: http://vanessaannehudgens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0