Heidis mamma

Heidis mamma har ju inte gillat Spencer.. Men nu verkar det tydligen som hon gör det?
Så här sa hon nyligen till en tidning


"Jag kunde inte tänka sig någon mer perfekt för Heidi än Spencer. Han är bokstavligen vad hon drömt om hela livet. Hon har alltid velat gifta mig ung och hon bara bad och bad för någon precis som honom. "

Hon gav honom oxå välsignelse till honom till detta bröllopet..

"Jag är bara så glad att de funnit varandra. Det känns som jag har gjort mitt jobb att ta han om Heidi och nu är det hans tur, och det är ett stort jobb! Han är den enda andra person som lever som kunde göra det. "


Kommentarer
Postat av: Stefanie

Svar tillbaka från lothigiius.blogg.se:

Jaha, just det, dem är ju fortfarande ovänner väl?

Svara tillbaka på min blogg :)



www.lothigiius.blogg.se

2009-04-28 @ 13:12:47
URL: http://lothigiius.blogg.se/
Postat av: Josie

Har börjat fundera om det inte har varit lite bluffande i The Hills. Jag menar, jag trodde Heidis mamma hatade Spencer, men jag tvivlar på att hon ändrat åsikt om honom så snabbt. Hon måste ha spelat i serien. Jag tror även att Heidis och Spencers alla bråk varit fake...

2009-04-28 @ 15:50:49
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0