Heidi Montag

The Hills"-fans är super glada för Säsong 5 premiär på måndag, men det kommer också att vara en sorglig tid, eftersom att det kommer att bli den sista säsongen för Lauren Conrad.

Men det låter som det finns massor att se, Heidi Montag säger att det är en helt ny början för showen. Heidi förklarar: "Det här ska bli den bästa säsongen någonsin," och inte bryr sig om att hennes frienemy Lauren inte kommer att vara tillbaka."

Heidi berättar för MTV News om Lauren's grand finale, Heidi sa, " The Hills har inte ens riktigt börjat, men jag tror att detta är bara början. Vi behöver inte henne. Vi kommer att sakna henne. Jag vet inte om vi behöver henne. "

Lägga till att hon inte var förvånad över Lauren välja att sluta vara en del av showen, Heidi tillägger,
"Jag är inte förvånad hon lämnar. Jag vet att hon inte vill bara göra det , och [det liv hon verkligen lever] inte på kameran. Så jag tycker det är ett avslutande kapitel för henne. Jag är säker på att hon ska ha roligt och framgång. Hon måste lämna dramat till proffsen! "

När det gäller den förväntade sjätte säsongen Montag är upp till den
. "Jag älskar The Hills "och jag definitivt inte vill gå var som helst när som helst snart. Det är mitt hem och jag är så tacksam för att vara på den, så vi får se. "



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0