Audrina säger ...

Audrina säger

"Sommar är bara runt hörnet, och jag kan inte vänta med att börja umgås på stranden. Jag kan heller inte vänta med att börja med pool partier och BBQ's. Många frågar mig hur jag bikini klar, så jag trodde det skulle vara roligt att skriva några tips & tricks, inte bara för flickor, men för killar också (ja, det är rätt killar, det finns en viss förberedelse inblandade innan du drabbas stranden).

     1. Få lite färg inför sommaren; om du inte har sett solen på hela vintern, gör solarium underverk Jag har alltid känner dinare när jag har lite glöd. Du kan göra det själv, eller göra en spray tan.

     2. Använd solkräm! Ingen ser bra ut när de är brända. Det är viktigt att ha en bra SPF på, även om du vill tan!

     3. Damer: rakning eller vax! Se till att du är väl ansad.

     4. Män - Samma gäller för dig. Mind your "mannen päls." Ingen vill se en igen killen på stranden. Jag vet många killar som använder Philips Norelco Bodygroom, det är ett säkert och enkelt sätt för killar. Lita på mig, mina damer som "smidig killar" (och jag tänker inte tala om bra pickup rader). Besök ShaveEverywhere.com att titta på en del galna videor och lite skönhetssalonger vägledning.

     5. Se till att din baddräkt passar! Om du är säker på att din topp / botten kommer att stanna kvar, oavsett om du spelar i vågor, kasta runt en frisbee eller spela volleyboll du vara säker, bekväm och avslappnad. Också göra en se-thru test första (särskilt med vit eller ljus färg bad passar). Ingen vill bli blöt och förverkliga sin kostym är ren!

     6. Skaffa en stor hatt! Det är ett bra sätt att förlänga dagen. När du känner dig som du har fått lite för mycket sol (eller ditt hår är en katastrof från havet) kasta på din mössa, och fortsätta att njuta!


Jag hoppas att ni alla har roligt sig redo för dessa varmare månader! Jag vet jag! Och som alltid ... vara säker!"

Kommentarer
Postat av: Vanessa Hudgens fanblogg

Sv: Ja precis om jag var Lauren skulle jag vara jättearg! Men konstigt nog så blev hon inte det.

Ja verkligen, längtar :):). Ska bli så spännande att se nästa avsnitt, när Brodys flickvän pratar mer Audrina.

2009-04-28 @ 17:48:42
URL: http://vanessaannehudgens.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja jag håller med...jag är väldigt tveksam, men samtidigt så kan det kanske gå vägen för dom. Det är ett udda förhållande

2009-04-28 @ 17:59:12
URL: http://ttmadsen
Postat av: f

Sv. Åh, tack!

2009-04-28 @ 18:01:30
URL: http://fridaamanda.webblogg.se/
Postat av: Madde

jaa de e skitkul :)

2009-04-28 @ 19:42:11
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/
Postat av: Lisen

sv: GÖÖÖR det! skitsmarrigt! :*

2009-04-28 @ 20:12:18
URL: http://ihuvudetpalisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0